בואי לכתוב את השנה החדשה שלך


לכתוב את השנה החדשה "וואו זה נשמע ממש גדול",  "מי צריך את זה בכלל"?  "הרי מה שיהיה יהיה" את בטח מסננת לעצמך וחותמת בנחרצות : "יש השגחה והכל זה מלמעלה" . הכל נכון! אפשר בוודאי לזרום עם הדברים ואפשר גם לתת לזרם קצת כיוון וזה לא סותר את האמונה, כי הרי לפי הרצון שלנו אנחנו מקבלות את מה שאנחנו רוצות. יש מי שיגיד שכן ויש מי שיהיה סקפטי. מה איכפת לך לנסות? 



הכי חשוב בעיניי זה להביע את הרצונות שלנו בקול, או לראות אותם כתובים על דף, לא רק מסתובבים במוח וחופרים לנו במחשבות . תחילתה של שנה זו הזדמנות נפלאה לאתנחתא לפני שמשהו אחר יעצור אותנו ויגרום לנו להתבונן בחיים שלנו.  חוץ מרשימת הקניות לחג קיימת גם הרשימה הפרטית שלך, הכמוסה או הגלויה . לפעמים ממש מתחשק לך להחביא אותה או למחוק אותה מהקובץ ולפעמים את רוצה שהיא כבר תתגשם .

הבעיה, שמרוץ החיים מכתיב לנו את הזרם ואני רוצה שננתב אותו קצת לכיוון שלנו, לשעתיים וזהו. אז מה אני מציעה לך? שעתיים כתיבה. בואי,  אל תהססי לגלות עולם חדש של כתיבה. אף אחד לא בודק אותך ואין כאן ציונים. למעשה, את כבר מקבלת 100 על האומץ לכתוב ולהזיז את עצמך מאיזור הנוחות.

מה נעשה במפגש ? נתחיל בחמש דקות נשימה כדי להתכנס פנימה , נעבור מייד לכתיבה אינטואיטיבית ולאחר מכן אעלה שאלות שקשורות בשנה החדשה ובזו שחלפה ואת תכתבי תשובות לעצמך ותוך כדי לבך יתרחב , הנשימה תתפוס קצב איטי ואת תהיי ברורה לעצמך ולרצונותייך.

ההשקעה שלך – 3 שעות מזמנך, הוספתי שעה להתארגנות והגעה ו10 שקלים דמי רצינות שלא חוזרים אלייך במקרה ולא הגעת .
מתי זה יקרה? ברביעי הקרוב 18.9.19 בשעה 9-11.
מה צריך להביא? מחברת גדולה וכלי כתיבה. 
מה תקבלי ? אני מקווה שקצת מעצמך בחזרה  , או חלק פועם של עצמך, מספר תובנות ואולי גם רשימת רצונות ושאיפות לשנה החדשה.
מה אעשה עם כל זה? את מחליטה!  להשאיר, להשליך , לשנות, לפעול. זה שלך בלבד.

תגיעי

תגובות