הסוד הגדול למצוא את הספרים השווים

אוהבת את הספרים השווים האלה והלוואי שאכתוב אחד בעצמי. ספר שיתווה דרך, יוביל להצלחה ולהגשמת חלום , יראה את השפע בעולמינו ויבעט במקומות  רגישים לנו. מצאתי מספר ספרים כאלה ואני שמחה לשתף מה למדתי מכל אחד :

דרך האומן של ג'וליה קמרון - דפי בוקר, מכירים את המושג? מתעוררים בבוקר , נוטלים ידיים למי שמקפיד, מכינים קפה ומבלי להגות מילה מתיישבים לכתוב שלושה עמודים.  כתיבה רציפה ללא מחשבה ומאפשרים לעט להתרוצץ על הדף לכתוב ועוד לכתוב. לפעמים הקפה  מתקרר אחרי שלושה עמודים, אבל למי איכפת העיקר שכתבתם . מה יצא לכם מזה, תכתבו ותאמרו לי . תתחילו מחר בבוקר, ואם אינכם כותבים בשבת , כתבו במוצש, זה הכי חזק. מניסיון.

לאהוב את מה שיש מאת ביירון קטי - הכי מתאים לימים אלו. תיכננו כל כך הרבה לחופשת פסח, מסלולי טיול ולשעוט לקניון עם הגיפטקארד,  שבסוף נוצל לקניית אוכל ולהזמנת ארוחה באחת הרשתות .  בעיקר לא תיכננו את הרביצה בבית שנכפתה עלינו . ביירון עושה סדר לכבוד ליל הסדר ומציעה ארבע קושיות  שתשאלו את עצמכם כשעולה בכם צורך לסטור למישהו. מה תקבלו מהספר הזה? תקראו,  תבינו.

הרשימה של יובל אברמוביץ - מכונת הספרים המשומנת הזו חולמת ומוציאה לאור ספרים:  הרשימה, הרעיון, ההזדמנות והרשימה לילדים ובספריה יש  את כולם, נכון סגור בימים אלו!  #רקאומרת לימים של חזרה לשגרה. יובל חטף שטוזה בנערותו והיה מרותק לכיסא גלגלים במשך תקופה ארוכה.  הופתעתם? האמת שגם אני, הבחור הכריזמתי הזה, שקיוויתי שיופיע בשבוע הספר בספריה שלנו הגה דרך לצאת מהמצב המייסר שהיה בו ובתוך כך מציע לכולנו לערוך רשימות ולהגשים חלומות. איך כותבים? בשונה מג'וליה קמרון יש לו משנה סדורה. לקרוא וליישם.

תודה לקובי ולי מאייקסט על העיצוב שנעשה במיוחד לפוסט הזה

המסע מאת ברנדון בייס - גילוי נאות השתתפתי בסדנה של ברנדון לפני מספר שנים  . עלה הון, כמו טיסה לאירופה ולינה חלום מתוק שיחכה לחזל"ש. במקום חו"ל צאו למסע אישי של סליחה וניקוי רגשות ומחשבות שלא מקדמות אתכם . קיימות המון שיטות לניקיון פסח פנימי וברנדון מציעה שיטה נעימה ואפשרית גם ללא מטפל.  לא תקראו?

לכי לשטוף פנים, נו באמת רק התעוררת? ספר בעיקר לנשים שכתבה בהומור ובצורה נוקבת רייצ'ל הוליס . הספר עוסק בליפסטיקיות ובשקרים של החיים. איך אנחנו כל כך רוצות להצליח ומוכנות להכאיב לעצמנו כדי להיראות יפות ולקנות בגד שאנחנו לא אוהבות ,  כדי להיראות גלאם!  לרייצ'ל דרכים מדליקות , מקוריות ושגרתיות לעזור לנשים אחרות לחיות חיים טובים יותר. רוצות לדעת איך? תקראו!  תעקבו אחריה ביוטיוב ובאינסטגרם  כי היא מצחיקה וכל כך אמריקאית. 

מסיימת בארבע ההסכמות שכתב דון מיגל רואיס שספרו החדש שלוש השאלות יצא בימים אלו לאור. אתם חייבים אותו בבית, על המדף, למה? כי מזכיר לכם:  לדבר בשפה נקיה ודיבורים חיוביים (1)  לא לקחת שום דבר באופן אישי (2)  לא להניח שום הנחות (3) לעשות את המיטב (4). הייתי מפזרת בבית את המשפטים האלה שיזכירו לי את החשיבות של לא לקחת אף אחד בצורה אישית. מדוע? כי אם לא אטעין  את הסוללה שלי היא תיגמר. 
איך תטעינו? תקראו ספרים! או תאזינו להם .  

רגע, היכן הספרים זמינים?
  • באתרים של צומת וסטימצקי 
  • באפליקציית אייקסט שלא עולה לכם שקל . מנויי הספריה העירונית זכאים לקבל קוד אחד למשפחה ולהנות מהאזנה לחודש שלם!
איך מקבלים קופון? קוראים כאן
ואיך משתמשים באפליקציה , מבטיחה פוסט המשך :-)

לחצו כאן לקרוא : כיצד להעסיק את הילדים בתקופת משבר

תגובות