פרוייקט חמישים היום ה25 – אני פורשת מהאתגר

 

עברו 25 יום מאז שהתחלתי את האתגר והבנתי שזה לא מתאים לי . זו פעם הראשונה בהיסטוריה שהתחלתי משהו בלי לסיים אותו. זו חולשה או חוזקה מצידי?  אני מנסה לברר את זה, כי היה לי קשה להתמיד ב7 דברים בנוסף לשוטפים שלי. 

מי שעוקבת אחריי יודעת שביום הולדתי החלטתי להצטרף לאתגר ה50 שמציב 7 יעדים לשיפור החיים וכעת  אני רוצה לסכם את האתגר שהגעתי למחציתו . 


היעד הראשון התמקד בלהתעורר לפני 8 בבוקר ואפשר לומר שצלחתי אותו, גם בשבת. 


המשימה הבאה באתגר היתה  לתרגל שגרת בוקר ופה נתקעתי , לא הצלחתי להתמיד באותם הרגלים בכל בוקר חוץ מההרגלים העקביים  של נטילת ידיים, צחצוח שיניים והכנת קפה בלי חלב ובלי סוכר .  למעשה, הצלחתי חלקית כי הבנתי שבכל בוקר מתחשק לי לעשות משהו אחר עם הזמן שלי וזו השגרה שלי , לגוון בכתיבת דפי רצף ,  מתיחות , או בהייה מול היער עם הקפה . יש גם ימים שמתחשק לי לאפות עוגה צ'יק צ'קית כזו  במיוחד לכבוד שבת. 


היעד השלישי היה תזונה בריאה לבחירתי ואני בסך הכל עומדת בו יפה , משתדלת לאכול מאוזן , יותר חלבון ופחמימות מליאות.  אני בעד לסיים לאכול בשעות הערב המוקדמות ופחות לנשנש במהלך היום. אפשר לומר שבזכות האתגר המזווה שלי מכיל פחות ג'אנק .


לגבי התעמלות ביעד הנוסף באתגר דווקא הפתעתי את עצמי , כי עד כמה כמה שחשבתי שזאת החוזקה שלי מסתבר שטעיתי .  עדיין קשה לי לעשות פעילות גופנית בכל יום והמסקנה המתבקשת והקשה ליישום , שאימון בבוקר משיג את היעד.


האתגר המשיך במשימת הקריאה של עשרה עמודים בכל יום. באמת שהשתדלתי כל יום , יחד עם זאת הבילוי שלי לקרוא בעיקר בשבת ואם מצרפים את 70 הדקות בשבוע המצטברות של זמן הקריאה זה יוצא לפחות פי שניים זמן. 


היעד השישי היה ללמוד מיומנות חדשה בכל יום . עשיתי זאת, איזה כיף!!


בכל יום למדתי את עין הבדולח. זו שיטה שקשורה בבריאות הנפש שמטרתה לנקות את הרגשות השליליים שעולים בנו כשאנו נזכרים באירוע מהעבר ולהתבונן על האירועים האלה בצורה ניטראלית ויותר מכך להודות עליהם מתוך נקודת מבט אימונית. 

אחרון חביב היה לסכם את ההישגים שלי והוא בוצע בהצלחה יתרה . 


אני חושבת שארגיע עכשיו עם האתגרים ואתכונן לחופש הגדול שאהוב עליי בכל גיל. 

יש לכם אתגר בשבילי לחופש הגדול :-)




לבקר בגיאורגיה בחופש הגדול? צילום: ריקי כרמל




היום ה 6 לאתגר

יום מספר 3

יום מספר 2  לאתגר

היום הראשון לאתגר

פרוייקט 50

תגובות