הקשר בין עוצמת הרכות לחופשת פסח

יש שיטה שנקראת עוצמת הרכות, שמתמקדת בנשימה ובהנעת הגוף בקצב של תינוק שהיה ברחם אימו. בעיניי היא סופר חשובה , כמו גם שיטות אחרות כמו נשימות יוגה ומיינדפולנס שמתרכזות בהווה ועוצרות את המחשבות מלדהור קדימה. 

                                                                           צילום : ריקי כרמל

יצא לי לחוות את עוצמת הרכות עם רויטל מזרחי ואני מתרגלת מידי פעם, לא מספיק אני מודה . איך זה עובד? כעת אני כותבת , מתרכזת רק בכתיבה, קצב הנשימה שלי איטי ויותר חמצן נכנס ולכן שיקול הדעת נבנה ממקום של עוצמה , ביטחון, וידיעה פנימית של הדרך שלי היום . 

באופן כזה  אשתדל לעבור ממשימה למשימה. קורה לי מידי פעם , במצב של ריבוי משימות, כמו בתקופת החגים, או בהגשת תקציב שאני רוצה להספיק את הדדליין ולהצטיין בהכל והרגשת הסטרס עולה . הנרגנות שהסטרס מוצא ממני מזכירה לי שיש שיטות שעוזרות לעצור את המח מלרוץ קדימה. 

למה אני מספרת לכם את זה ? כדי שתשימו לב, שתיקחו יותר נשימות, שתגיעו רגועים לחג ולספריה. תקדישו זמן לבחירת הספרים שלכם , אולי תצליחו להגיע אלינו עוד השבוע. 


מזכירה לכם שאנחנו יוצאים לחופשת חג הפסח ביום רביעי. כלומר ביום רביעי 17.4.19בשעה 15:45 הספריה נסגרת ונשוב לקבל קהל ביום ראשון 28.4.19 בשעה 11:30. אם תקדימו להגיע תוכלו לשאול את הספרים החדשים שנכנסים בימים אלה לקטלוג הספריה . 

יום טוב ושפע של עוצמת הרכות. 

תגובות