מתפוצצים בבית? קבלו שיטה מעולה שתרגיע אתכם

אתם עייפים וטרודים ובמקום למחוא כפיים במרפסת בא לכם לקפוץ ממנה?  מטאפורית כמובן. חג הפסח מציץ מלוח השנה וכבר לא ממש איכפת לכם. איך אני יודעת?  בכל יום אני מפרסמת את שירותי החינם שיש בספריה להציע לכם והתגובות פוחתות, לכן חשבתי להפתיע בשירות שיעלה לכם כסף, בינינו גם היום תקפצו לקניות כי זה הספורט היחיד המותר מהערב ב20:00 . לכן, אני מציעה שתיגשו לחנות הספרים הקרובה אליכם (בראש העין , סטימצקי בקניון נווה אפק, תפנו ללימור המקסימה) ותרכשו  את הספר סוד הקסם היפני , או תקראו בדיגיטל  אתם תודו לי, מבטיחה .

קבלו תקציר :   יום אחד, החליטה נערה , שהיא מסדרת את הכיתה, בשעה שכולם משחקים קלאס . בהפסקה, סידרה את המדפים, טאטאה וניגבה אבק ולא , זו לא סינדרלה.  לאחר הלימודים, פעלה באותה נמרצות בביתה. חדרה היה נקי ללא רבב ולכל חפץ היה מקום .  כך המשיכה להיות אשה מסודרת ומאורגנת . 

מארי קונדו, אשת עסקים, אושיה בתחום אירגון הבית כתבה את סוד הקסם היפני . ספר מ ד ה י ם !! בעיקר מהסיבות הבאות:  
1. תלמדו כיצד להתפטר מהבלגן בבית, כי יש לכם עכשיו שפע של זמן ועוזרים צמודים.
2. תפרקו את כל האנרגיה על סידור, מיון, קיפול , ארגון במקום על הילדים או על עצמכם.
3. בתום הקריאה וטיפ טיפה מהיישום אולי תתמכרו לסדר .



לסדר להירגע לאכול צילום : ריקי כרמל

השתכנעתם? התמקדו בשני טיפים שיעיפו אתכם : 

דמיינו את הבית מסודר: חלקו את החפצים לקטגוריות: מיינו את כל הבגדים שבבית , כולל אלו שבמחסן, אחר כך את הספרים, כלים , מסמכים ואם יישאר לכם זמן לפני החג  גם תמונות. החליטו ! נשאר או לא נשאר.

תתכוננו לזרוק המון ! כי בתקופה זו פחות מומלץ להעביר בגלל הוירוס.  כיצד תעשו זאת? פשוט מאוד,  געו בכל חפץ והחליטו , האם הוא גורם לכם שמחה? אם לא , העיפו, כך תקיפו את עצמכם רק בחפצים אהובים.

לאחר שמיינתם, הוצאתם וגאלתם עצמכם מחפצים מיותרים בחייכם, מצאו לכל פריט מקום קבוע בבית וכך תוכלו גם לשמור על הסדר בקלות. ידוע שסדר פיזי מוביל לסדר מחשבתי ולשינוי בחיים. 
בהצלחה!! ואם קצת נרגעתם מהרעיון ספרו לי :-)


תגובות

  1. ואני חשבתי לעודד קריאה .ק.....

    השבמחק
  2. לעודד קריאה ולסדר זה מרגיע. בהצלחה :-)

    השבמחק
  3. פוסט נפלא!
    קליל ומקסים ועושה לי חשק לחכת לקנות את הספר.
    זה מה שאני הולכת לעשות.
    תודה!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אלופה! כל הכבוד על ההנעה העצמית.

      מחק

הוסף רשומת תגובה