המתנה המפתיעה שקיבלתי ליום הולדתי

פוסט יומלדת

השבוע גיליתי שיש לי שבט שלם של אחיות שרק מחכות שנבלה ביחד. אחת מבאר שבע, השניה מאבן שמואל. השלישית מירושלים ויש גם מבת ים, רחובות, נוקדים, פסגת זאב,  יהוד, ראש העין , פתח תקוה , אפרת , יבנה,  אשדוד וקרית גת.  בקיצור חוצה ישראל. כמעט.

נראה לי שגיליתי אותן מאוחר, אבל עדיף מאוחר מאשר בכלל לא. בפעם הראשונה נפגשנו כשהייתי בת 19 , במקום עלום שם "גן יבנה" שם התנדבתי לשנת שירות לאומי.  בילינו שנה שלימה ביחד, והייתה לנו מטרה אחת, להסתדר אחת עם השניה ולנסות לא להרעיל זו את זו במטבח. חוץ מפעם אחת זה בסך הכל עבד יפה J

30 שנה אחרי נפגשנו ביום הולדתי. אני חושבת שהתאריך לא מקרי , הרי יום הולדתו של האדם זה התאריך הכי גבוה בשנה מבחינה רוחנית ועל אף שנשארתי מאופקת במפגש הרגשתי שהאיחוד הזה עוצמתי וצריך להמשיך להיות בקשר יומיומי. זו היתה מתנה עבורי לראות פנים שלא פגשתי כל כך הרבה זמן. עם חלקן דרכנו הצטלבו ועם היתר זו היתה הפתעה נעימה.





מדהים לגלות שעל אף השנים שעברו כולן נשארו אותו הדבר. כמובן שהתבגרנו אבל הלך הרוח נותר בעינו. בעלות הטמפרמנט לא איבדו אותו לשמחתי, הפשניסטיות רק השתדרגו והממעטות לדבר בעיקר התבוננו וחייכו.

האירוע התקיים בגן יבנה, רק אנחנו  הבנות , ונטלציה של שלושים שנה. אתן מתארות לעצמכן מה היה שם. שמחה גדולה, דמעות והמון אהבה, שקים של אהבה שאני יכולה לחלק, בחינם. אלה האחיות שלי, אוהבות , דואגות ותומכות . השיחה איתן המשיכה כאילו דיברנו אתמול במרפסת עם כוס קפה ועוגה .

יש לי צמרמורת מהדברים של אחת הבנות שהזכירה את אבא שלי שנפטר בתום שנת השירות הלאומי . ההתנדבות שלי היתה בסניף בני עקיבא בתפקיד קומונרית הסניף ובאחת השבתות חברותיי, בנות השרות הלאומי התארחו בביתי. לכבוד יום ההולדת ה19.  קרה ושבועיים לאחר מכן אבי נפטר . הספקתי לשכוח את המעשים היפים שלו שהביעו אהבה ללא תנאים והשבת הזו היתה שיא האהבה , הוא ציין מפורשות שהוא רוצה לחגוג לי , כי הוא אוהב אותי.

הדהירה בקצב החיים השכיחה את זה ממני וביום הולדתי ה49 קיבלתי תזכורת , סלוגן ענק, לכמויות האהבה המטורפות שקיבלתי מהוריי, מאבי ועדיין מאמי שתחיה. אני חושבת שחסרה היום הבעת אהבה פשוטה ותמימה . בלי תנאים וללא גבולות .

הדריכות שמלווה את חלקנו ולפעמים ייאוש,  כי לא השגתי את מה שרציתי שמים מסך על החיים , שהם פשוטים. להתעורר בבוקר ולחשוב למי אני מביעה אהבה היום ולמי אגרום מעט שמחה, בשיחת טלפון, סמס, מתנה .

תודה לכן אחיותיי .

תודה לכל מי ששלח לי ברכות ומתנות , היה לי כיף גדול לפתוח עטיפות נייר כמו ילדה בגן, אני חושבת שאאמץ את הרעיון לתת מתנה שהיא לא גיפט כארד או העברה בנקאית .

 



תגובות

  1. יאאא מקסים כתבת,מרגש וכל כך נכון!!

    השבמחק
  2. כמה את מיוחדת מוכשרת, כתבת כ''כ מרגש מקסים ,אכן היה ערב מושלם !

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה מותק, מסכימה בהחלט! צריך עוד מפגשים כאלה

      מחק
  3. כל כך מרגש ונוגע ללב ונכון.
    מזל טוב אהובה שלי,שיהיה לך כל הטוב שמגיע לך!
    בריאות ושמחה,אושר,סיפוק,עשייה ואהבה❤

    השבמחק
    תשובות
    1. אמן , תודה רבה מהממת, המברכת תתברך

      מחק
  4. ריקוש כתבת מקסיםםם, וכמו שאומרים במחוזותינו, הכל מדוייק 🥰🤍🙏

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה