5 דברים שלא ידעתם עליי

יש כאלה שנוסעים לבד , כדי להתבודד עם עצמם ויש שמטיילים במקומות אקזוטיים כדי לכתוב. כשאני מטיילת לבד, אני מחפשת לנצור את השנייה שהציפור דאתה, או כשהגל פגש את הסלע ולפעמים כשזוג אוחז ידיים.


כדי לעבד את החוויה שאני נמצאת בה אני חייבת תמונה של המקום, של הרחוב, של הנוף שמניע בי רגש .

הינה 5 דברים שגיליתי על עצמי מאז שהתחלתי לצלם :
1. אני מצלמת דברים יום יומיים, שאנחנו לא נותנים להם תשומת לב וברגע שאני תופסת אותם בעדשה שלי, אפשר להבין מה פספסנו .
2. מפחיד אותי לנסוע לבד בלי מצלמה
3. כשאני נוסעת עם אנשים הצילום הופך להיות עוד משימה , כי כולם מצפים ממני לצלם ורק כשאני לבד, אני מתחברת להשראה שנובעת ממני .
4. בדקות הראשונות של סשן צילום , אני מתעסקת בטכניקה וככל שאני ממשיכה לצלם האומנית שבי יוצאת החוצה .
5. מבעד לעדשת המצלמה אני מגלה דברים אחרים על האדם שמולי וכשזה מגיע בטבעיות ובגובה העיניים התמונות משקפות אותו , את הנשמה שבו ואת הטוב שיוצא ממנו.

אז... חידשתי לכם?
מה אתם יכולים לחדש לי על עצמכם?



תגובות