הטיפ של אתי יעקב מעצבת שיער ומאפרת לתלתלים מושלמים ועוד

 זכיתי

לצלם את אתי יעקב מעצבת שיער תותחית ומאפרת מוכשרת , בעלת יכולת הקשבה והכלה נדירות. הצילומים התקיימו בסטודיו שלה . צרפתי את התמונה ששבתה את לבי מכל הסשן. לתמונות נוספות כנסו לאינסטגרם שלי .

חוץ מלצלם דיברנו על האמהות של הכלות וההתרגשות שאוחזת בכולן ביום של חתונה. אתי המקסימה נידבה מספר טיפים לטיפוח היופי שלנו. 

                                                    אתי יעקב, מעצבת שיער ומאפרת.  2021 צילום : ריקי כרמל


מוכנות? 

התלתלים של אתי מדהימים!! 555 רוצות לדעת למה?

אתי ענתה לי: התלתלים שלי הם תוצאה של גנטיקה וטיפול נכון. 

יופי, התברכת ומה איתנו המתולתלות שלא מסתדרות?  

טוב, הינה טיפים למתולתלות: כשחופפים את השיער , לסרק אותו רק כשהשיער רטוב מאד!! למרוח מוס/ גלייז/ קרם שיער ולהשאיר אותו להתייבש בטבעיות או לייבש בעזרת דיפיוזר!! לנפח בעזרת הידיים כמה שרוצים. אף פעם לא לסרק שיער מתולתל לח או יבש. 

מבינות? חייבות להשקיע. 

התעניינתי בדרך המקצועית , כי אני ממש סקרנית להבין איך מגיעים מנקודת התחלה להצלחה במקצוע:

אני מסרקת כבר 15 שנים ומאפרת 9 שנים.  אחרי 22 שנים כמנהלת בנין עסקים. חשוב ללכת אחרי הלב ולעסוק במקצוע שאוהבים היא מחייכת. ולמה אני מאפרת ומסרקת ולא עוסקת במקצוע אחר , כי זה בנשמה. זה עושה לי טוב לעסוק באומנות וביצירה. חוץ מזה רואה בזה זכות להיות שותפה בשמחות של משפחות.

רציתי גם טיפ לאיפור, בכל זאת יש לה כל כך הרבה פלטות וציוד מקצועי:

חשוב מאד לתת נגיעה קלה בפנים דקות ספורות לפני שיוצאים לעבודה. ממליצה אתי . לכל הנשים העסוקות ובאופן כללי:  מסקרה, מעט סומק ומעט אודם עמיד שיכול להחזיק לכל היום. בנות שאוהבות את המראה הטבעי יכולות להשתמש בלק בלאש לסוק ולשפתיים.

מהממת! תודה רבה לך.

מוזמנות לעקוב אחרי אתי באינסטגרם.

תגובות

  1. הכי יפה תלתלים , נכון שצריך להשקיע בהם אבל שווה ביותר. המראה הטבעי ולא החלקות

    השבמחק
    תשובות
    1. אריאלה אהובה, תודה והתלתלים שלך מהממים !

      מחק

הוסף רשומת תגובה