פרוייקט 50 Project

 נתקלתי בפרוייקט הזה היום והינה אני כבר מסתערת 😍


הרעיון הגיע בדיוק בזמן ליום הולדתי ה...  50. תודה לאל.

למה זה  טוב?

אתגר שמחולק ל7 תחומים ונמשך 50 יום. 

היות וכרגע חשוב לי להתקדם מבחינת הכושר הגופני והתזונה וגם להתפתח בצילום , אני מכסה כבר  3 תחומים מתוך 7.

מה איכפת לי להרויח עוד 3? אחד התחומים כבר בשגרה🥰

בנוסף, אהבתי  את הגמישות היחסית שמאפשר כל תחום: 

1. להתעורר לפני 8 בבוקר - קלי קלות .

2. שגרת בוקר - לתרגל שגרת בוקר במשך שעה בלי הסחות דעת ובלי מדיות חברתיות - כאן מבחינתי מתחיל האתגר. 

3.  התעמלות  למשך שעה בכל יום , לשמור על רצף למשך 50 יום, קשוח. 

4. בכל יום לקרוא 10 דקות רצופות. תראו אני קוראת בעיקר בשבת... אז זה ממש אתגר. 

5. להקדיש שעה שלימה בכל יום ללמוד מיומנות חדשה, את זה ממש אהבתי וכבר עשיתי בחירה. 

6. להיצמד לתזונה בריאה, ברציפות לאורך כל התקופה. התמדה במקרה הזה קשה לי.   

7. לתעד בכל יום את ההתקדמות, אני חושבת שאעשה זאת באמצעות הבלוג או במחברת . 


יש מישהי שמצטרפת? 

תראו, בדרך כלל אני פותחת יומן ובודקת מתי יסתיים האתגר ומה יש באמצע 

וכותבת מראש את רשימת הקניות, הפוסטים והצילומים.

הפעם ,  זה יקרה יום אחרי יום.

המטרה שלי להתמיד ב7 התחומים, זהו. 


צילום : ריקי כרמל


לקריאה נוספת: 

היום ה 6 לאתגר

יום מספר 3

יום מספר 2  לאתגר

היום הראשון לאתגר


תגובות

  1. מהמממםםם, וכן!! אני בעניין!

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף, תודה רבה וחיבוק גדול. בהצלחה!! שתפי בהתקדמות.

      מחק
  2. מקסים!
    דבר רטשון המון המון מזל טוב ליום ההולדת!
    בריאות בשפע וכל מה שתחפצי שמחה בלב,נחת והגשמה ומלא אהבה❤
    מאד אוהבת לקרוא את מה שאת כותהת.
    אתגר נפלא לקחת על עצמך ובטוחה שתתמידי ותצליחי ומי יודע אולי בחלק לפחות אדבק ממך..😉
    אוהבת אותך יפה שלי

    השבמחק
    תשובות
    1. מעלפת, תודה על הברכה והמברכת תתברך! אוהבת אותך .

      מחק
  3. אמאלה ממש מקנאה בך! את אלופה! מקווה שיום יגיע וגם אני אוכל לעמוד באתגר הזה! כי זה נשמע סופר שווה!
    ודבר שני מי היה מאמין שאת בשנת היובל שלך, אין סיכוי!
    את נראת כל כך צעירה בגוף וברוח וזה מה שחשוב, הגיל רק מציין את שנות החכמה והנסיין שצברת עם הזמן!
    מזל טוב אהובה! תמשיכי להוות לנו למודל לחיקוי
    אוהבת אותך!

    השבמחק
  4. ויק נשמה טהורה, איזה ראיה נכונה הבאת עכשיו על הגיל. תודה רבה וכשאת תחליטי אני בטוחה שתצליחי בינתיים יש לך אתגרים אחרים. אוהבת אותך!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה