השיטה במקום המטרה פרוייקט 50 Project יום מספר 3

האמת

היה לי יום פח אתמול. 

משעה 6 בבוקר כשהתעוררתי לשגרת הבוקר של מתיחות , קפה וכתיבה.  

ועד שהלכתי לישון, כשסיר  המרק על הכיריים  כמעט נשרף .

בונים מתחת לבית שלי והפועלים החרוצים התחילו לקדוח ב6 בבוקר 

הרגשתי באתר בניה, לא יכלתי להתרכז בכלום.

אין חוק בנושא בניה באיזור מגורים? 


בנוסף , אני חוששת שהרמתי מעט  את קולי על כמה אנשים. 

אם אתם קוראים  את זה עכשיו (סביר להניח שלא) אז סליחה . 

במקום פירות בבוקר,  אכלתי עוגיית  שוקולד , כדי להמתיק את היום

ובארוחת הצהריים הוספתי גם עוגיית בוטנים של פסח.  

להוסיף שמן למדורה, הסרתי את עצמי מאימון הפילאטיס שקבעתי מראש  וארוחת ערב אכלתי כך מאוחר מה שגרם לי להתהפך כל הלילה במיטה.

והשיא 

חשבתי לפרוש מהאתגר שהתחלתי לפני שלושה ימים. 

כח רצון ששואף לכלום. 

תגידו היו לכם ימים כאלה? 

אולי יום אחד כזה?   


קראתי לאחרונה מאמר בנושא תזונה,

שכח רצון לא מספיק

אם יש לנו מטרה ואנחנו מאוד רוצים  להגיע אליה, אבל 

מוצאים  את עצמינו נופלים אנחנו צריכים לחשוב מהי  

השיטה במקום מה המטרה.

הדוגמא הקלסית , כשרוצים לשנות תזונה .

אנחנו אוכלים מאכלים מסויימים ונמנעים מאחרים ומבצעים פעילות גופנית. 

המציאות מראה , שקשה להתאפק לאורך זמן לא לאכול מתוקים. 

וכשהגוף עייף גופנית או נפשית כח הרצון במצב חלש לצאת לאימון ספורט.   

בכל זאת, השקענו כסף וזמן כדי להצליח , יש לנו יעדים ואנחנו לא עומדים בזה.  

מה עושים? 

מתמקדים בשיטה!

1. השיטה  לאכול נכון - קונים רק מאכלים שמותרים לפי התזונה שלנו.  ולא קונים מוצרים שיפילו אותנו בפח .

גם לא מעט, כי בשעת משבר כשנרצה להתפרע על גלידה ונפתח את המקרר ,

היא תחכה לנו אם נקנה אותה ואם לא נקנה - נאכל קרח😅

2. השיטה להתמיד באימונים- לצאת בבוקר לאימון. לבד או עם קבוצה ולקנות בגדי ספורט חדשים לפחות אחת לחודש . 

אפשר גם בתקציב קטן להתחדש בגרב מנדפת זיעה, סרט לריצה, בקבוק מים קטן . 

אני יודעת שיש עוד שיטות שלא הזכרתי , אם יש לכן מוזמנות לכתוב לי.

בהצלחה ושבת שלום 😘😘   

 

                                            להתבונן , השיטה הכי טובה. צילום: ריקי כרמל

לקריאה נוספת: 

היום ה 6 לאתגר

יום מספר 2  לאתגר

היום הראשון לאתגר

פרוייקט 50

תגובות