שגרת בוקר פרוייקט 50 Project יום מספר 1

שגרת הבוקר שלי לא מסודרת
יש פעמים שמאוד ברור לי מה אני הולכת לעשות ויש זמנים שהבוקר פשוט נמרח. 
הכוונה שלי באתגר הזה לסדר את הבקרים השונים זה מזה ולנסות לתת להם קו אחיד, לפחות למשך 50 יום .
אני לא יודעת מה ארוויח מזה וגם לא מתכננת את התוצאה . 
בדרך כלל האתגרים שהשתתפתי בהם  דרשו ממני משמעת מאוד חזקה, בניגוד לאתגר הזה.
כאן, יש גמישות שמותאמת לאורח החיים שלי, הקטצ' בכל הסיפור זה להתמיד . 

אז בואי נדבר על הבוקר
החלק הראשון של האתגר (מתוך 7 ) מדבר על להתעורר לפני 8 וכאן אני יודעת שתהיה לי הצלחה. יחד עם זאת, מה שקורה מרגע היקיצה ועד היציאה מהבית בלאגן שלם .  יש ימים שהבוקר נינוח ומסתכם בכך שאני שותה את הקפה , ללא סוכר, בלי חלב, אומרת ברכות השחר,  מתאפרת ומתלבשת .
יש בקרים שבנוסף לכך , מכונת הכביסה כבר מופעלת, הסלט חתוך טרי , הכלים מהערב הקודם מוחזרים למקום ואני יוצאת חסרת נשימה מהבית. 

כאן בא לעזרתי החלק השני של האתגר 
אני חושבת שאני צריכה איזון,  מיקוד ובעיקר נינוחות בבוקר ולכן המיקוד שלי בשגרת הבוקר יהיה בכתיבת דפי הבוקר , בעזרתם אוכל לכתוב את היום ולהודות על מה שיש . מקווה להוסיף גם מתיחות או סשן יוגה קצר , כדי להניע את השרירים אחרי שנת הלילה . 
נראה לי שגם להחזיר את זוגות הנעליים לארון. בדרך כלל "ממתינות" לפחות 3 זוגות נעליים שנעלתי בממוצע ביום רגיל.
ועוד דבר , אשקול לחתוך סלט  ערב קודם ולהחזיר את הכלים  באותה הזדמנות. 
מאמינה שזה ישאיר לי דקות פנויות לבהייה מול היער . 

אלו הפרטים הקטנים שבחיים, הדקות הטעימות  של הבוקר שצריך לנצל  לטובתנו. 

                                                 לבהות בבוקר בגונדולות של ונציה - צילום:  ריקי כרמל

אשמח אם תכתבי לי בתגובה איך היה הבוקר שלך היום :-)
להתראות בפוסט הבא

מוזמנת לעקוב אחריי גם באינסטגרם



תגובות

  1. הבוקר, לא התאפקתי ופתחתי את הווטסאפ , התעוררתי ברבע לשש, עשיתי תרגילים,יצאתי חצי שעה להליכה והכנתי סלט לארוחת בוקר

    השבמחק
    תשובות
    1. קודם כל יישר כח על הכנות ודבר נוסף, אולי זאת המטרה של ממציאי הפרוייקט state of mind, לגרום לנו להתרחק קצת מהמדיה. כל הכבוד על השגרה והתרגילים. נראה לי שאם תתמידי תגלי על עצמך דברים חדשים, תחגגי את החוזקות ואולי תתעמתי עם החולשות.

      מחק
  2. לי נשאר היום לצאת להליכה שעה, לקרוא 10 דקות וללמוד משהו חדש ולתעד, בקיצור כמעט הכל :-)

    השבמחק
  3. אלופה!! ישר כח!! ב"הצלחה!

    השבמחק

הוסף רשומת תגובה